9/02/2016

Sztuka odpoczynku

Jakiś czas temu wpadłam na stronę Artimento i przepadłam! Genialny pomysł na odpoczynek i twórcze spędzenie wolnego czasu. Niestety trafiłam na stronę wtedy, gdy wszystkie obrazy, które przypadły mi do gustu były wyprzedane i musiałam czekać ponad miesiąc. Ale trzy dni po złożeniu zamówienia (2 dni robocze) cieszyłam się wyczekiwanym pudełkiem :)




Jest to malowanie obrazu na wzór kolorowanki. W zestawie dostajemy gotowe farbki (przepiękne kolory i w większości bardzo dobre krycie!), trzy pędzelki o różnej grubości, a producent pomyślał nawet o haczykach i śrubkach do powieszenia gotowego obrazu na ścianie : ) 



Przyznam Ci się szczerze, że gdy zobaczyłam jak maleńkie są niektóre pola, to trochę się przeraziłam. Jednak nic bardziej mylnego! Wystarczyło jedno pociągnięcie pędzlem i już wiedziałam, że to jest to :) 



Jeśli zaczniesz malować swoje dzieło i popełnisz gdzieś jakiś błąd, zamalowując nieodpowiedni numerek, nie przejmuj się. To Ty malujesz ten obraz i nie zawsze musi być tak, jak podpowiada producent. Daj się ponieść pędzlu i swojej wyobraźni.



Miałam szczerą nadzieję, że zajmie mi to trochę więcej czasu, jednak za bardzo się wciągnęłam i po pięciu wieczorach (no dobra, czterech wieczorach i jednym dniu ;) ) obraz jest już skończony. 



Jestem przekonana, że będzie bardzo dobrze prezentował się na ścianie w bardzo wyjątkowym dla mnie miejscu. 
Myślę, że w przerwach od pisania pracy licencjackiej przyda mi się kolejny zestaw, już się nie mogę doczekać! : )

Post nie jest sponsorowany, jeśli zainteresowałam Cię tym sposobem na takie spędzenie czasu, to powodzenia! I daj mi znać, jak Ci idzie - śmiało wysyłaj zdjęcia na mejla :)

Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia!

 





P.S.: Przybijam piątkę za wrzesień ze studentami! A jeśli jesteś uczniem - powodzenia, trzymam za Ciebie kciuki i zobaczysz, szkoła minie szybciej, niż myślisz! 

2 komentarze: