6/15/2017

Kalendarz i plakat od Saal Digital

Hej, cześć! Ostatnio, po raz trzeci (oby nie do trzech razy sztuka :D) miałam okazję przetestować kolejny produkt od Saal Digital, jakim jest fotozeszyt. Kiedy dostałam odpowiedź zwrotną z kodem na 100 zł nie do końca miałam ideę, co w nim umieszczę. Nie chciałam typowego zeszytu ze swoimi zdjęciami, bo byłoby to jedynie powielanie mojej fotoksiążki. Wpadłam na pomysł zaprojektowania nietypowego, uniwersalnego kalendarza. Przyznam się szczerze, że czekając na zamówienie miałam trochę obaw co do jakości wydruku moich "kartek z kalendarza". Jednak hej, i tym razem jakość zarówno zdjęć, jak i stron z poszczególnymi miesiącami jest naprawdę na wysokim poziomie. W dodatku wydruk jest na tak fajnym papierze, że naprawdę jestem zadowolona z efektu. Przesyłka z Niemiec doszła w trzy dni. Jeny, żeby wszystkie przesyłki krajowe tak szybko dochodziły jak ta międzykrajowa :D (chociaż ostatnio przesyłka, którą zamawiał mój chłopak z Chin doszła w 1,5 tygodnia, to dopiero szacun). Jedyny minus, jaki dopiero teraz byłam w stanie zauważyć przy zamawianiu i dopłacaniu do zamówienia jest fakt, że kartą płatniczą (jest opcja płatności tylko kartą płatniczą oraz Paypal) można płacić powyżej 5 zł. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo zamówiłam również plakat. Wybrałam rozmiar 30x45 cm na matowym papierze. Cena - 15 zł. Jakość - pierwsza klasa.
Z ręką na sercu polecam Ci wszystkie produkty, które testowałam od Saal Digital: >fotoksiążkę>fotoobraz, fotozeszyt i plakat! Wierzę, że jeszcze nie jeden produkt tej firmy wpadnie w moje ręce :)















Pozdrawiam Cię serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz