9/12/2017

Jestem! Wróciłam!

Hej, cześć! Witam Cię serdecznie po niespodziewanej przerwie. Sama nie sądziłam, że tyle mnie tu nie będzie. Zaczynałam tego posta chyba już z trzy razy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, ale zawsze jakoś zamykałam macbooka z nadzieją, że "dodam jutro" (hej, podobnie jest z dietą i ćwiczeniami, czyż nie?). Ale przyznam Ci się, że przez te wakacje naprawdę mało czasu spędzałam przy komputerze czy tablecie, nie wspominając o telewizji (telewizor w moim pokoju włączyłam dopiero z cztery dni temu, olaboga). Do aparatu też jakoś nie sięgałam. Ale spokojnie, mam parę naprawdę fajnych zdjęć, w tym fotorelację z lipcowego koncertu Dżemu w Suwałkach (ooo tak, mogłabym jeść dżem na śniadanie, obiad i kolację ;) ) i zdjęcia znad morskiej Łeby! 
Co do mnie, to tak, wszystko poszło zgodnie z planem i od października zaczynam studia II stopnia na mojej Alma Mater :-) Warszawo, nie tęsknij, niedługo wracam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz